شایعات درباره دکتر قالیباف چگونه شکل می‌گیرد {یادداشتی از سید احمد رضوی}
شایعات درباره دکتر قالیباف چگونه شکل می‌گیرد {یادداشتی از سید احمد رضوی}

سید احمد رضوی عزیز {فعال فرهنگی و مدیر در فروشگاه اینترنتی آنی کتاب } در کانال ایتایی شخصی خود {https://eitaa.com/s_a_razavi } چند رشته مطلب درباره دکتر محمد باقر قالیباف و شایعاتی که این روزها پیرامون ایشان وجود دارد مطالبی نوشتند که باهم میخوانیم…

🔻 من بنا نداشتم در انتخابات مجلس، بصورت مصداقی ورود داشته باشم و از کاندیدایی حرف بزنم (چه حمایت، چه نقد). به عقیده من ماهایی که فعال رسانه ای هستیم، مخاطب داریم و … در حد توانمون و اگاهی و شناختمون به افراد کمک کنیم که انتخاب بهتری داشته باشند و انتخاب کاندیدا رو به خودشون واگذار کنیم…

🔻 اما، عقیده هم ندارم در مقابل یک ظلم فاحش سکوت کنم و مظلوم رو رها کنم؛ میدونم دفاع از مظلوم هزینه داره، هزینه های هنگفتی هم داره بخصوص اگه اون مظلوم شخصی مثل قالیباف باشه، اما چاره ای نیست، عدم دفاع از مظلوم یعنی خروج از سیره پیشوایم امیرالمومنین علی علیه السلام

🔻 اگه امروز سکوت کنم دیگه نمیتونم به امام حسین علیه السلام بگم اگه در کربلا بودم منم در زمره سپاه شما بودم!!!


🔴 مشکل مجلس یازدهم، قالیباف هست…!!!

🔹 رویه مرسوم این هست که هر سازمان، نهاد و مجموعه ای عملکرد ضعیفی داشته باشد یا خطایی کند، مقصر اصلی مدیر آن است. به عنوان مثال میتوان به روحانی رئیس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم اشاره کرد. در وضعیت پیشرفت و دستاورد هم همینگونه است یعنی مدیر آن مجموعه مورد تقدیر و تمجید قرار میگیرد.

🔹 اما چرا مجلسی که در چند نوبت مدال افتخارِ انقلابی بودن را از امام جامعه گرفته است، مجلسی که طبق نص صریح رهبری مشکلات کشور را شناخته و بر اساس آن قوانینی راهبردی با هدف مبارزه با فساد، رفع تبعیض، رفع انحصار، بهبود فضای کسب‌و‌کار و … تصویب کرده است اینچنین مهجور و مورد تخریب و ظلم قرار گرفته است؟!!!!

🔸 آیا جز این است که چون آقای قالیباف رئیس مجلس است اینگونه مورد هجمه و حمله واقع شده است؟!!! یقین داشته باشید اگر آقایانِ محبوب برخی خُرده گروههای انقلابی رئیس مجلس بودند الان نه تنها تمام مردم ایران، بلکه تمام مُرده های قبرستانهای آمریکا نیز میدانستند مجلس یازدهم، مدال افتخار انقلابی بودن را از مقام معظم رهبری گرفته است.

🔹 مگر میشود خروجی مجلس را انقلابی دانست اما مدیریت آن را غیر انقلابی نامید؟!!!!! این برایند کلی عملکرد مجلس از کجا آمده؟ تحت مدیریت چه فردی بوده؟ آیا از زیر زمین سبز شده؟!!!

🔹 چرا بعضی افراد حاضر نیستند حتی یکبار به این واقعیت اعتراف کنند که اگر برایند کلی فعالیت مجلس انقلابی هست به علت مدیریت انقلابی رئیس مجلس بوده است؟!!

👈 آیا اینقدر بی انصافی و بی تقوایی برای یک مدعی انقلابی ولایتمدار پذیرفته شده است؟!!!!!!


🔻 من وقتی امروز قالیباف رو میبینم یاد فرمایش امام راحل می افتم که پس از شهادت شهید بهشتی فرمودند: “بهشتي مظلوم زيست و مظلوم مرد و خار در چشم دشمنان اسلام بود”


🔻 به این بیانات رهبری فقط کمی ( بیشتر از کم نیازی نیست) دقت کنیم:

🔹 “من از اوّل تشکیل این مجلس، اعتقاد خودم و علاقه‌ی خودم به این مجلس را که #ازرویاطّلاع بود، عرض کردم، گفتم مجلس، #مجلسِ_انقلابی است. الان هم من بعد از سه سال همین را تکرار میکنم.”

🔹 ” این مجلس انصافاً یک مجلس انقلابی است. حالا از گوشه و کنار، از چپ و راست، یک متلکی، یک حاشیه‌ای، یک مثلاً چیزی گاهی به مجلس زده میشود، خب بگویند… یعنی از روی آن اطّلاع و آگاهی‌ای که بنده دارم، این‌[جور] است که این مجلس انصافاً این خصوصیّات را دارد.”

🔹”برخی از این قوانینی که شما تصویب کرده‌اید، قوانین راهبردی است؛ یعنی قوانین موضعی و مقطعی نیست، یک قوانین راهبردی است برای کشور که واقعاً جای احترام و تمجید دارد”

🔹”مجلس یازدهم مشکلات کشور را شناخته؛ مهم این است. مشکلات کشور شناخته شده و بر اساس شناخت مشکلات، قانون گذاشته شده. “

🔹 “هدف این قوانین، مبارزه با فساد بوده، رفع تبعیض بوده، رفع انحصار بوده، بهبود فضای کسب‌و‌کار بوده و بقیّه‌ی مسائل اقتصادی دیگر. این قوانین با صراحت و قاطعیّت نظر داده، حکم کرده و تصویب شده. این هم مهم است؛ یعنی ملاحظه و لاپوشانی و مانند اینها در قوانین نیست، صریح و روشن است.”

🔻 خب؛ حالا این سوال پیش میاد، آیا بالاسر این مجلس یک رئیس نبود؟ چطور اگه یک خطایی صورت بگیره یقه رئیس مجلس رو پاره میکنیم، اما وقتی رهبری اینچنین مدال افتخار بر سینه مجلس یازدهم میزنند سوت بلبلی زنان رد میشویم و میگوییم اینا به قالیباف ربطی نداره؟!!!!!!!!!

🔻 آیا این انصافه که نقش مدیریت قالیباف رو کلا منکر بشیم؟!! چون ازش خوشمون نمیاد؟ یا بودن قالیباف مساوی عدم نفع گروه و دسته ما؟!!!!!!!

🔹 اگه بجای قالیباف، یک هویج رئیس مجلس بود، برخی از این منتقدین مثل گوساله سامری تا مقام الوهیت بالا میبردنش اما چکنیم که هویج رئیس مجلس نیست


🔻 اگه قالیباف به این جماعتِ بی انصافِ بی تقوا باج میداد و سبیلشون رو در طول این 4 سال چرب میکرد حالا اینگونه بهش هجمه نمیکردن

🔻 مشکل قالیباف اینه که اهل باج دادن به کسی نیست


دریافت

🔻 وقتی حاج قاسم از قالیباف تعریف میکنه دیگه نقد و انقلت های عده ای بی تقوای بی انصاف چه اهمیتی داره؟!!!!

🔻 در نگاه من و شما حاج قاسم مهمتر هست یا فلان فعالِ رسانه ای؟!


🔴 مدال مدیریت جهادی قالیباف

🔻 قالیباف وقتی مدیریت شهر تهران رو هم داشت از حضرت آقا مدل افتخار گرفت وقتی آقا فرمودند:
“با وجود برخی مشکلات همچون آلودگی هوا و حمل‌ونقل و تراکم جمعیت در تهران، اما اقدامات شهرداری در بخش‌های مختلف همچون تمیزی شهر، فضای سبز و بوستان‌ها، ساخت بزرگراه‌ها و پل ها، گسترش مترو، و ایجاد فضاهای ورزشی، کاملاً برجسته و خوب بوده است. اگر مدیریت جهادی یا همان کار و تلاش با نیت الهی و مبتنی بر علم و درایت حاکم باشد، مشکلات کشور، در شرایط کنونیِ فشارهای خباثت‌آمیزِ قدرت‌های جهانی و در شرایط دیگر، قابل حل است و کشور حرکت رو به جلو را ادامه خواهد داد.”

https://farsi.khamenei.ir/news-content?id=24963

👈 آقا تایید میکنه اما عده ای زیر سوال میبرن؟!! چرا؟!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی اینا بیشتر و بهتر از رهبری میفهمند؟!!!


🔻 نکته جالب ماجرا قالیباف میدونید چیه؟

🔹سال 79 که آقای قالیباف با حکم رهبری، فرمانده نیروی انتظامی شد آقا در حکمشون نوشتند: “با اطلاع‌ از شايستگي‌های‌ شما در مديريت‌ كارآمد، و تعهد دينی‌ و انقلابی‌، و تجربه‌ی‌ نظامی‌، و با توجه‌ به‌ اهتمام‌ لازمی‌ كه‌ از سوی‌ مسؤولان‌ كشور به‌ مقوله‌ای‌ امنيت‌ عمومی‌ می‌شود، شما را به‌ فرماندهی‌ نيروی‌ انتظامی‌ جمهوری‌ اسلامی‌ منصوب‌ می‌كنم‌.”

🔹 نکته قابل تامل ماجرا اینجاست که 13 سال بعد آقا در حکم فرمانده بعد از قالیباف نوشتند: “دستاوردهاى ارزشمند مسئولين قبلى بويژه دوره‌ى فرماندهى آقاى قاليباف را تكميل كنيد”

🔹 جالبه بدونیم که چند سال قبل از انتصاب قالیباف به فرماندهی ناجا، زمانی که ایشون فرمانده نیوری هوایی سپاه بود، حضرت آقا برای جایگزینی قالیباف، شهید کاظمی رو انتخاب کردند و در بخش از حکمشون نوشتند: “در دوران‌ مسؤوليت‌ سردار سرتيپ‌ قاليباف‌ به‌ شكوفايي‌های‌ بزرگی‌ دست‌ يافت‌ و اميد اينجانب‌ آن‌ است‌ كه‌ با مديريت‌ و كاردانی‌ شما اين‌ نيرو باز هم‌ به‌ پيشرفت‌ و اعتلای‌ خود ادامه‌ دهد”

🔹 در خصوص مجلس یازدهم که اظهر من الشمس هست.

🔸 در واقع آقای قالیباف مدیریت هر جایی رو که در اختیار گرفت مورد تمجید و تحسین و تکریم رهبری قرار گرفت، اون هم در بیش از 30 سال!!!!!!

🔸 حالا یک عده ای به نام انقلابیگری دارن این مدیرِ جهادی و انقلابی رو اینجوری زیر سوال میبرن؟!!! چرا؟؟!!!


🔻 ما در طول 45 سال بعد از انقلاب، چند شخصیت رو داریم که عملکردش اینجوری بوده باشه؟! اینقدر مورد تکریم رهبری قرار گرفته باشه؟!!!! چند نفر؟

🔹 اکثر شخصیت های برجسته رو نگاه کنید؛ خاتمی، کروبی، احمدی نژاد، روحانی، هاشمی و …. بعد از اتمام مسئولیتشون چگونه بودن؟! خودشون رو حفظ کردن؟!!

🔹 بی دلیل نیست که حضرت آقا فرمودند: “نکته‌ی اساسی‌ انقلابی ماندن است”؛ بله نکته اساسی انقلابی ماندن هست که وقتی ما بسیاری از شخصیت ها رو نگاه میکنیم میبینیم در طول سالها رنگ عوض کردن و تغییر مسیر دادن اما آقای قالیباف جزء معدود شخصیت های برجسته ای هست که همچنان در حال اخذ مدالِ افتخار “تحسین و تمجید و تکریم” امام جامعه هست.


✅ وقتی آقای ما ( حضرت آقا خامنه ای ) یک نفر رو تایید کنه و در مقابل عالم و آدم بیان مجیزش رو بگن، من طرف حرف آقام

👈 بقیه خود دانند، میخوان برن سمت عالم و آدم، میخوان بیان سمت آقا

در خانه دل من، فقط حرف یک نفر خریدار داره، اونم #سیدعلی

والسلام💪


🔻 یادتونه 17 بهمن {https://eitaa.com/s_a_razavi/17345 }چقدر راجع به خواص حرف زدم؟! چقدر گفتم اعتماد صد در صد به خواص اشتباه محض هست؟!! یک بار دیگه برید اون مطالب رو مطالعه کنید

🔹 چرا وقتی یکی از خواص یک ادعایی رو مطرح میکنه بعضی از شماها با اعتماد صد در صدی حرفش رو باور میکنید؟!!!!!!

🔸 چرا نمیرید اون متن رو به چند آدم متخصص بدین ترجمه کنه؟ شاید اون خواص اشتباه ترجمه کرده؟!!!

🔸 چرا نمیرید از چند آدم مطلع پیرامون اون موضوع سوال کنید؟ و از کم و کیفش با خبر بشید؟! شاید اون خواص روی جهل شما حساب کرده؟!!!

👈 اگه دو روز دیگه مشخص شد اصلا قضیه چیز دیگری هست و اون خواص اشتباه کرده یا به شما دروغ گفته شما چی میخواید جواب بدین؟!

🔻 مراقب باشید که ناخواسته مردم کوفه نشوید


🔻 من از چند منبع مطلع پیرامون موضوع اسحاق قالیباف پیگیری کردم. همشون گفتن منتقدین اشتباه ترجمه کردن و برداشتشون هم صد در صد غلط هست.

🔹 کمی صبر کنید تا حقیقت ماجرا برای همه روشن بشه


داستان اسحاق قالیباف، داستان “خسن و خسین سه دختر معاویه” هست. کمی صبر کنید تا حقیقت براتون روشن بشه😅

امان از بعضیا که روی جهل و تعصب ماها حساب ویژه ای باز کردن


🔻 آقای قالیباف یکی از شخصیت های انقلابی، جهادی و فعال نظام هست که از روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه مجاهدت، خدمت و کار مسئولیت داشته…

🔻 طبیعتا در طول دوره های مختلف مسئولیتش، خطاهایی هم داشته، اما موضوعی که مهم است برایند کلی فعالیت ایشون هست که به گواه امام جامعه، نمره مثبت میگیره.

🔹 سعی کنیم همیشه بر اساس واقعیت ها و بصورت منطقی به موضوعات نگاه کنیم نه هیجانی و با حب و بغض سیاسی


🔻 متاسفانه ما اگه در هیچ چیزی تخصص نداشته باشیم، در تبدیل نیروهای خدومِ انقلابی به غیر انقلابی و بعضا ضد انقلاب تخصص داریم😔😔😔

🔹 آخه چرا؟!!!!

🔸 رئیسی، قالیباف، مخبر، اژه ای و صدها مسئول و شخصیت دیگر انقلابی مگر معصوم هستن که ما ازشون انتظار یک پرونده سفید داریم؟!!

🔸 اصلا مگه معصوم هم میتونه در یک جامعه ای بیاد و در یک زمان کوتاه با یک مسئولیت محدود همه مشکلات رو حل کنه؟!!! مگه امیرالمومنین علی علیه السلام تونست؟!!

🔸 هر کسی یک پست و مسئولیتی میگیره به جای اینکه با بالش بشیم، کمکش کنیم، حمایتش کنیم، پشتیبانیش کنیم و … بهش هجوم میاریم و چنان لای منگنه میزاریمش که پشیمون بشه!!!!

🔹 اصلا فرض بگیرید از همین الان رائفی پور و پناهیان و رسائی و جلیلی و آقا تهرانی و هر فرد دیگری که شما فکر میکنید یک شخصیت همه چیز تمام و کاربلد هست مسئولیت های کلان کشور رو دست بگیرن، یا فکر میکنید این عزیزانِ بزرگوار میتونن ظرف یک بازه 30 ساله کل مشکلات کشور رو برطرف کنن؟!!! آیا فکر میکنید به مدیریت این عزیزانِ انقلابی و بزرگوار نقد وارد نمیشه؟! خطا و اشتباه نمیکنن؟!!!!

👈 مشکل ما اینه که به موضوعات بصورت هیجانی و ناقص نگاه میکنیم. یک عده ای هم روی این جهل ما سوار میشن و ما رو به ورطه خطا و اشتباه میکشونن😔😔😔

👈 به جد معتقدم نقش بسیاری از خواصِ انقلابی در انحراف و نابودی احمدی نژاد بسیار پررنگ هست و فردای قیامت باید پاسخگو باشن. نه تنها احمدی نژاد بلکه بسیاری از افراد دیگری که با انقلاب فاصله گرفته اند.


🔻 خدا رحمت کنه مرحوم مهدوی کنی رو؛ به ایشون گفتن: “باز انتخابات شد و شما میخواین از فلان و بهمانی حمایت کنی؟!!!! کم در دوره مسئولیت جواب تلفنتون رو ندادن؟ کم بهتون کم محلی کردن؟! و …”

🔻 ایشون فرمودن: “بضاعت ما همین نیروهاست، باید با همین نیرو کار کنیم و رشد کنیم”

🔻 حالا چکار کنیم؟! نوک قله نیروهای انقلابی ما همین رئیسی و قالیباف و جلیلی و اژه ای و مخبر و … هست، چکار کنیم؟ همشون رو خانه نشین کنیم؟ بعد بریم از مریخ و اورانوس و نپتون نیروی انقلابی بیاریم؟!!!! یا مسئولیتها رو بدیم به روحانی و ظریف و تاج زاده و خاتمی و …

🔹 فهم این موضوع اینقدر برای برخی خواص سخته؟!!!!!!!!!!!!!!

🔹 الان زمان وحدت و پشت هم ایستادنه، چرا برخی از ما از تجربه سال 92 و 94 درس عبرت نمیگیریم که وقتی ما به جون هم بیوفتیم و حیثیت برای هم نذاریم، مردم به سمت اصلاح طلبها میرن و بهشون رای میدن

🔹 دلمون میخواد تجربه مجلس ششم مجدد تکرار بشه؟!!!! خب اگه هم قالیباف زیر سوال بره هم آقا تهرانی، هم رائفی پور، هم سعید محمد، هم رسائی و …. بعد مردم به کی رای میدن؟ به مریخی ها یا اصلاح طلبها؟! #فقط نیازه برخی خواص فکر کنن

🔹 اینم بهتون قطعی بگم، مردم تهران اگه از قالیباف عبور کنن قطعا به رسائی و رائفی پور رای نخواهند داد، ذره ای شک و تردید نکنید که رایشون داخل سبد اصلاح طلبها خواهد رفت


🔻 شماها فکر میکنید از این مسئله ها اطراف پناهیان، رائفی پور، محمد، جلیلی، رسائی و … پیدا نمیشه؟!!!!

🔹اطراف معصومین بوده اطراف غیر معصومین نیست؟! دوست دارین یک عده ای هم برن اطرافیان این عزیزان رو شخم بزنن و از تو دلش چند تا آدم مسئله دار پیدا کنن و همونا رو علم کنن و بکوبن توی سر جبهه انقلاب؟!!!

🔹 اخه این چه مسیری هست؟ چه منطقی پشتش هست؟ کجای سیره ائمه این رفتارها بوده؟ کجای سیره امامین انقلاب بوده؟!!!! بعد با چه رویی اسم خودمون رو هم ولایتمدارِ انقلابی میزاریم؟!!!

🔹 اصلا گیرم فلان فرد اطراف فلان شخصیت، آدم ناسالم؛ خب منظور؟!!! یعنی اون شخصیت دیگه قابل اعتماد نیست؟ اون شخصیت انقلابی نیست؟ مسلمون نیست؟!!!! عجب!!!!

▪️یکی بر سر شاخ، بن می برید
▪️خداوند بستان نگه کرد و دید

▪️بگفتا گر این مرد بد می کند
▪️نه با من که با نفس خود می کند


🔴 جریان اصلاح طلبی جشن گرفته 😔

🔻 آیا فهم رفتارهای اشتباه اینقدر برای برخ از خواص سخته؟!!!!


🔻 ما اینا رو میبینیم و میفهمیم دلمون به درد میاد و غصه دار میشیم😔😔
🔹 خدا به #سیدعلی صبر بده، ایشون با دیدن این رفتارها چه حالی پیدا میکنن؟!!😔😭


🔻 رئیسی و رسائی، قالیباف و رائفی پور و … همه این شخصیت های عزیزِ دل ما هستن، برادران ما هستن، دوستشون داریم، بهشون علاقه داریم، دلمون میخواد شهاب سنگ توی کله روحانی بخوره اما خارِ کوچک توی پای این شخصیت های انقلابی نره… دوست داریم این دستشون توی دست هم باشه، متحد باشن، اختلافاتشون رو کنار بزارن و با هم افزایی برای رفع مشکلات مردم، برای اعتلای کشور و فراهم کردن مقدمات ظهور تلاش کنن…

🔻 وقتی میبینیم اینجوری دارن همدیگه رو زیر سوال میبرن و تخریب میکنن حالمون گرفته میشه، سر خورده میشیم، ناامید میشیم از آینده، نگران میشیم از قدرت گرفتن مجدد امثال روحانی…

👈 مسببین و مقصرین این اختلافات و حواشی، چطور میخوان فردای قیامت جواب این دلنگرانی ها و ناامیدی ها و غصه ها رو بدن؟!!!

👈 اصلا گیرم فلان نقد شما به فلان شخصیت وارد و درست، خب، یعنی حالا باید شمشیر رو از روش بکشی و توی رسانه ها اینجوری بهش بتازی؟!!!!!!! این حقه؟ این درسته؟


🔹 بعضی از دوستان میگن چرا آقای قالیباف نمیاد جواب این حرفها رو بده؟!!!

پاسخ 👇👇

دریافت | دریافت

🔻 یک شورای حکامی داریم که هر چی به شبهات و سوالاتش پاسخ میدیم به اخر نمیرسه😅 اونوقت شبهات و افشاگری ها و نقدهای رقبای سیاسی و دشمنان خارجی نسبت به مسئولین تموم بشه؟!!!!


پایان …

منبع : کانال سید احمد رضوی : https://eitaa.com/s_a_razavi


در ادامه بخوانید : بررسی وعده های دکتر قالیباف و انجام آن در مجلس {این گزارش کامل اقدامات به انجام رسیده است، وعده نیست.}سرنوشت 21 وعده محمدباقر قالیباف


نشر:

ویرایش:


شاید از این مطالب خوشتان بیاید :